Ideen som tar tid...





👻
Etter utallige egen komprimerte eventyr på sengekanten for guttungen , burde jeg jo ha skrevet det ned. Historiene har utviklet seg over tid, i takt med alder og interesser. 
Begynte med sjørøver gutten, til små folk, det har handlet om å gå seg vill til hva en tyggispakke føler i butikk hyllen.

Fantasi har aldri vært mangelvare i mitt hode!

Men så...
Går årene og ordene har fortsatt ikke fått festet seg ned i ett tekst program. Har begynt, men hverdags tiden spiser opp me-time tiden...

Men idéen og planen er der, historier former seg i hode. Gjerne på vei til besøk, handle turer... de mest upraktiske tider uten mulighet til å skrive ned.

Men en dag rekker jeg kanskje å fange opp idéen i hodet å faktisk få det ned? Hvem vet? Kanskje jeg får gledet flere enn eget barn og tantebarn med mine fantasier om unike verdner?

Men... da må jeg være flinke til å rydde hverdagsplanen min! 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Wax on wax off

Helt Sheriff

Sokke drap nr xxx